BusinessHouse – et dynamisk kontorhus i Roskilde centrum

Én ejer = ét sted til hurtige beslutninger

BusinessHouse er ejet af Johnny Schäffer. Han arbejder til dagligt i huset og er derfor altid nem at træffe. Han er udbredt fleksibel og løsningsorienteret, hvormed du er sikret beslutninger, der hurtigt kan bringe dig fra idé til handling. 

 

Tæt på det hele i Roskilde centrum

BusinessHouse er tæt på alt. På få minutter kan du sidde i en af Roskildes mange gode restauranter til en forretningsfrokost.

Med blot fem minutters gang til Roskilde Station kan du nemt invitere dine kunder, kursister eller samarbejdspartnere fra hele Danmark (og resten af verden) til at besøge dig i BusinessHouse.

Parkeringspladser er lige ved døren – både for dig og dine gæster. Vi har dels private parkeringspladser lige ved døren og derudover er der hundredevis af offentlige parkeringspladser meget tæt på BusinessHouse, hvoraf flere af dem er uden tidsbegrænsning.

 

Fleksible og individuelle løsninger i vores ejendomme

BusinessHouse består af flere ejendomme. Samlet set har vi over 50 erhvervslejemål og fem private lejemål fordelt på 1.500 m2.

I Jernbanegade 23 ligger vores hovedbygning, hvor du finder vores café, ventearealer, hovedparten af vores kontorer, KonferenceRummet og de fleste fællesfaciliteter.

“Mellembygningen” forbinder Hovedbygningen med Forhuset. Her har vi etableret et kursuslokale, som vi kalder “KursusRummet“.

Med direkte adgang fra Jernbanegade finder du Forhuset. Her er der syv kontorer og mødelokalerne idéRummet og SamtaleRummet.

I Jernbanegade 27 har vi tre store kontorer med direkte adgang til en skøn have, hvor alle fra BusinessHouse kan nyde frokosten. På husets 1. og 2. sal har vi fire private lejere boende.

I Jernbanegade 29 udlejer vi stuelejligheden til én af vores faste lejere, som ønsker at bo (meget) tæt på sit arbejde i BusinessHouse 🙂

Med vores forskellige ejendomme, kan vi tilbyde dig fleksible løsninger.

 

Fokusér på dit arbejde – vi klarer resten

I BusinessHouse kan du koncentrere dig om dit arbejde. Vores høje serviceniveau sikrer, at dit kontor og fællesarealerne altid fremstår rene og pæne for dig, dine medarbejdere og gæster.

Vi har en lynhurtig og stabil internetforbindelse, som giver dig de bedste vilkår for at være online.

Når kaffetørsten melder sig, kan du altid finde kaffe og frisk økomælk i caféen.

Vores mødefaciliteter sikrer, at du får de bedste rammer for dine møder med kunder og forretningsforbindelser.

 

Udvid dit netværk med nye gode kolleger

Det vigtigste aktiv i BusinessHouse er imidlertid de mange dejlige og kompetente erhvervsfolk, som har sin gang i huset. Du vil som ny i huset hurtigt opleve at blive ”suget” ind i et forretningsorienteret fællesskab, som er åbent og uhøjtideligt.

Flere gange om måneden er der fælles aktiviteter, herunder netværksmøder, morgenmad, frokost og fredagsbar – og til flere af aktiviteterne åbner vi dørene for at også eksterne erhvervsfolk kan deltage, så du dermed får mulighed for at løbende udvide dit netværk.

Vi har også større sociale arrangementer såsom julefest, forårsfrokost og sommerfest. Dertil afholdes der diverse faglige arrangementer, hvor vi deler vores viden om f.eks. sociale medier, APV, økonomistyring og lignende. Ydermere afholdes der én gang om året et kombineret brand- og førstehjælpskursus.

Der er således stor mulighed for at udvide dit personlige og faglige netværk, når du er en del af BusinessHouse.

 

Skal vi mødes?

Tøv ikke med at ringe på 6061 8910 eller skrive til Johnny Schäffer på johnny@businesshouse.dk for et uformelt møde om dine muligheder for at blive en del af BusinessHouse.

Som en af de førende virksomheder i Norden inden for Job Transition Management stiller vi krav til at vores medarbejdere og kandidater har gode arbejdsforhold.

Med vores lokaler i BusinessHouse i Roskilde har vi siden 2001 haft en god base, hvorfra der skabes gode resultater for vores kandidater.

Vi er glade for den gode service vi får af husets medarbejdere og i alle årene nydt godt af fleksibiliteten, som løbende gør det muligt for os at tilpasse vores behov i forhold til markedet.

Kim Højland

Servicemanager, AS3 Transition

BOOK EN FREMVISNING

Hvad er du særligt interesseret i? Du er velkommen til at vælge flere emner: