Bliv en del af vores kontorfællesskab i Roskilde Centrum
Flyverplads i Roskilde centrum
Attraktive flyverpladser i Roskilde centrum. Nemt at flytte ind og blive en del af vores kontorfællesskab…
Fordele ved en flyverplads i BusinessHouse
Mange nye kolleger, du kan sparre med
To eller tre arbejdsdage om ugen
Ergonomisk hæve/sænke skrivebord og kontorstol
Mulighed for leje af aflåst skab og arkivplads
Hurtigt internet med fiber (250/250 mbits)
Rabat på leje af mødelokaler
Firmaadresse i BusinessHouse
Invitationer til arrangementer i BusinessHouse
Få en flyverplads i vores kontorfællesskab
Hvis du ofte er på farten, men savner en “base” med et stærkt fagligt og socialt fællesskab, kan en flyverplads være den perfekte løsning for dig.
Her får du en kontorplads på deltid i vores kontorfællesskab, hvorfra du kan arbejde og samtidig blive en del af vores faglige og sociale fællesskab, hvor du kan møde andre selvstændige, ejerledere og ildsjæle fra danske og internationale virksomheder.
De fleste flyverpladser er placeret i et kontorlandskab, hvor der er højt til loftet og synlige bjælker. Derudover har vi nogle flyverpladser i et kontor, som også benyttes af vores CoWorkere.
Din arbejdsplads…
Du har adgang til flyverpladserne to arbejdsdage om ugen på alle hverdage – og kan selv bestemme, hvilke dage du benytte. Flyverpladserne er nummererede og du booker din favoritplads via vores bookingsystem.
Din flyverplads består af et hæve/sænkebord med støjdæmpende minivæg og en ergonomisk kontorstol. På hver flyverplads er der skærm (flere med 4K) med HDMI, tastatur og mus som du kan koble på din egen computer. Du får derudover adgang Internettet via wifi og du kan gratis benytte printer og scanner.
I CVR-registeret kan du registrere, at du har firmaadresse i BusinessHouse.
Din base med café, lounge, mødelokaler og netværk…
Du kan invitere dine kunder og samarbejdspartnere på besøg i vores café eller mødelokaler. Her kan du byde på en frisk kop kaffe, te eller kakao fra vores café. Mødelokalerne kan du også bruge, hvis du skal afholde et kursus, workshop eller et møde i dit advisory board. Du får rabat på leje af mødefaciliteter og vores podcaststudie.
Du bliver inviteret med til alle arrangementerne i BusinessHouse, hvor du kan netværke med endnu flere ligesindede, herunder også vores BusinessHouse Friends.
Fleksibelt, hvis du får brug for mere…
Får du behov for flere dage eller behov for at arbejde på skæve tidspunkter, kan du opgradere til en Flyverplads Plus. Her får du udleveret en nøgle og kode til alarmsystemet, så du også kan arbejde om aftenen. Med i denne løsning er en ekstra arbejdsdag, så du i alt kan benytte faciliteterne tre arbejdsdage om ugen. En Flyverplads Plus koster 1.795 kr. om måneden excl. moms.
Med min flyverplads i BusinessHouse har jeg fundet den optimale løsning for min virksomhed!
Jeg er oftest på opgaver ude hos mine kunder. Når mine administrative opgaver skal løses, er jeg glad for at komme i BusinessHouse og dermed have adgang til nogle dejlige kolleger og de mange faciliteter i huset.
Priser og betingelser for en Flyverplads i BusinessHouse
Flyverplads: 1.295 kr. om måneden
Huslejen inkluderer en flyverplads, som du kan booke to dage om ugen på hverdage fra kl. 8.00 til 16.00. I huslejen er der inkluderet s/h print, scan, kaffe, te, kakao, frisk mælk til dig og dine kunder.
Flyverplads Plus, husleje: 2.195 kr. om måneden
Huslejen inkluderer en flyverplads alle hverdage. Du får nøgle og kode til alarmsystemet, så du 100% selv kan tilrettelægge din arbejdstid. I huslejen er der inkluderet s/h print, scan, kaffe, te, kakao, frisk mælk til dig og dine kunder.
Yderligere services
Du kan leje et aflåst skab (50 kr./md.) til ekstra oplader og andet grej.
Du kan med en Flyverplads Plus leje en lagerreol med arkivplads (100 kr./md.) til f.eks. dine mapper og lignende.
Oprettelse: 995 kr. (engangsbeløb)
I oprettelsen er bl.a. inkludereret dit firmanavn på vores informationstavle, link fra vores hjemmeside, kode til WIFI samt hjælp til installation af vores netværksprinter på din computer. Ydermere har du adgang til et udvalg af ekstra opladere, tastaturer og mus.
Opsigelse
Der er en måneds opsigelse.
Pause
Hvis du efter et års leje har brug for en en pause, er dette muligt. Pausen kan være mellem tre og seks måneder og du betaler i pauseperioden kun 99 kr. om måneden.
Depositum
Der er ikke noget depositum.
Priser er i DKK og excl. moms.
Opkrævning sker månedsvis forud. Eventuelt forbrug af mødelokaler eller farveprint afregnes månedsvis bagud.
Book fremvisning