Lej DialogRummet – et attraktivt samtalerum i Roskilde centrum

Fordele ved at bruge DialogRummet til dit næste møde

Central placering

Kun 5 minutters gang fra Roskilde Station og tæt på hundredevis af offentlige parkeringspladser i området.

Forplejning er med i prisen

Der er gratis kaffe, the, kakao og vand til dig og dine mødedeltagere.

WIFI & AV-udstyr

Du og dine mødedeltagere kan gratis benytte vores WIFI og AV-udstyr. Der er 65″ skærm, whiteboard og flip-over med tilbehør, 

De perfekte rammer for dig og dine klienter

DialogRummet er skabt til nærværende samtaler. Det er oplagt til dig, som afholder jobinterviews, coaching eller terapi.

Lokalet er lyst og indbydende med synlige bjælker i loftet.  Gulvet er mørkt og med gulvvarme.

Lokalet er indrettet med tre lænestole og sofabord samt et konferencebord med fire stole.

Der er et whiteboard, en flipover med tuscher samt en 65″ skærm og med vores WIFI kommer du nemt på nettet. 

Udenfor DialogRummet er et cafébord med to stole. Her er dine mødedeltagere velkomne til at vente på dig. 

Få skridt fra DialogRummet er der to toiletter og et tekøkken. I tekøkkenet er der kaffemaskiner, Espressomaskine, Quooker, microovn, køleskab samt en opvaskemaskine. Der er glas, kopper, kander, tallerkener, bestik og lignende, som du kan bruge til dit møde. 

Book og brug DialogRummet

Der er to måder, du kan leje DialogRummet på:

  • Book og brug: Du opretter en profil i vores bookingsystem og booker det ønskede tidspunkt, møder op og bruger lokalet. Det koster 195 kr. pr. time.
  • Timeleje via et 10 timeres klippekort: Som ovenstående + rabat.

Læs mere om mulighederne under “priser og vilkår” nederst på siden.

Tæt på Roskilde station og parkeringspladser

Du og dine mødedeltagere kan parkere ganske få meter fra BusinessHouse eller gå fra Roskilde station på fem minutter. Se mere ang. parkering her.

Ring på 6061 8910, hvis du ønsker en fremvisning eller har spørgsmål.

At skabe de perfekte rammer for dig og dine kunder er vigtigt for mig.

I DialogRummet er der sjæl og varme – samtidig med at der er fokus på funktionalitet og fleksibilitet.

Johnny Schäffer

BusinessHouse

Kan vi hjælpe dig med dit møde?

2 + 2 =

Priser og vilkår for leje af DialogRummet

Du kan benytte DialogRummet på hverdage mellem 8.00 og indtil kl. 17.00.

Ønsker du at benytte DialogRummet efter kl. 17.00 og i weekender eller på “lukkedage” ved helligdage, kan du få udleveret en nøgle og kode til alarmsystemet mod et gebyr (se herunder).

Timeleje af DialogRummet

For 195 kr. pr. time kan du holde et møde i DialogRummet. I prisen er inkluderet WIFI og adgang til at brygge kaffe, te eller kakao til dig og dine mødedeltagere. Derudover er muligt at købe sodavand.

Du reservere din tid via bookingsystemet. Du kan ændre (og slette) din reservation uden beregning indtil fem dage før brug. Herefter er det ikke muligt at aflyse din booking, men vi kan være behjælpelige med at rykke dit møde til et andet tidspunkt mod et gebyr på 250 kr. Fakturering sker fem dage før brug af lokalet.

 

Klippekort med rabat (175 kr. pr. time)

Skal du benytte DialogRummet ofte, kan du med fordel købe et klippekort med 10 timers brug af DialogRummet. Klippekortet koster 1.750 kr. og det er gyldigt i ét år fra købsdatoen.

Du får dit klippekort ved at sende en mail med dine kontaktoplysninger på info@businesshouse.dk. Herefter får du et link med adgang til bookingsystemet og en faktura på klippekortet.

Når du er bruger med et klippekort, kan du gratis ændre og annullere din reservation 23 timer før starttidspunktet via bookingsystemet. Du kan derudover benytte idéRummet på samme vilkår og priser, hvis DialogRummet er optaget på dit ønskede bookingtidspunkt.

Nøgle og alarm – til dig, der jævnligt vil bruge DialogRummet

Ønsker du at bruge DialogRummet om aftenen eller i weekenden kan du få udleveret en nøgle og personlig kode til alarmsystemet. Dette koster 350 kr. i oprettelse og efterfølgende 125 kr. om måneden.

Generelle betingelser for booking af DialogRummet 

Når du booker DialogRummet (eller et af vores andre mødelokaler) skal du altid afsætte tid til klargøring og oprydning. Denne tid skal være inkluderet i din booking. 

Når dit møde er slut, bedes du lufte ud, aftørre overfladerne, sætte møbler på plads samt rydde op efter dig og dine mødedeltagere. Hvis du glemmer dette, vil vi tillade os at opkræve et gebyr på 195 kr. pr. påbegyndte halve time.

Har du nogle særlige ønsker eller spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os på info@businesshouse.dk.

 

Alle priser er i DKK og excl. moms.