Lej et mødelokale i Roskilde centrum – prøv KonferenceRummet

Central placering

Kun fem minutters gang fra Roskilde Station og masser af gratis parkeringspladser i området.

Café & lounge

I vores café kan du få gratis kaffe, te, kakao og frisk vand til dig og dine mødedeltagere. Café og loungeområderne kan benyttes til gruppearbejde.

Fleksibilitet

KonferenceRummet kan lejes på timebasis og indrettes på flere måder. Du kan få en “gør-det-selv” løsning eller lade os hjælpe dig.

WIFI

Når du afholder møde hos os, kan du og dine deltagere gratis benytte vores WIFI, som er forbundet til vores hurtige fiberforbindelse (1.000/1.000 mbits).

AV-udstyr

I mødelokalet er der projektor med både HDMI og VGA indgang. I Mødelokalet er der også en 65″ UHD skærm med HDMI (på hjul). Dertil er der whiteboard og flipover med tilbehør.

Hjælp til det praktiske

Vi hjælper gerne med indkøb og servering af morgenbrød og frokost. Vi kan også brygge kaffen, rydde op efter dit møde, flytte borde og andre praktiske ting. 

Hold dit næste møde i Roskilde centrum

Skal du holde et møde i Roskilde, er vores mødelokale “KonferenceRummet” den perfekte løsning for dig! Du kan leje KonferenceRummet på timebasis, aften og weekend.

Der er plads til 12 personer om mødebordet eller 10, hvis alle skal kunne se tavlen.

Centralt i Roskilde
Det er nemt for dine deltagere, da der kun er fem minutters gang til Roskilde Station og masser af gratis parkeringspladser tæt på BusinessHouse, hvoraf flere af dem er uden tidsbegrænsning.

Lidt om det praktiske
Vores café er lige ved siden af KonferenceRummet. Her kan du hente frisk postevand og brygge kaffe, te eller kakao til dit møde. Det er inkluderet i prisen. I caféen finder du glas, tallerkener, bestik, fade og lignende, som du frit kan bruge.

Få skridt fra mødelokalet finder du husets loungeområde. Det kan du anvende, hvis dine mødedeltagere skal lave gruppearbejde under dit møde (dog ikke mellem kl. 11.30 og 13.00, da vi i dette tidsrum anvender området til kantine).

AV-udstyr i mødelokalet
I KonferenceRummet er der en projektor (Fuld HD) med HDMI. Der er desuden en 65″ skærm (4K UHD) på hjul med HDMI. Vi har et bredt udvalg af adaptere, så du altid nemt kan tilslutte din PC eller Mac. I lokalet finder du også et stort whiteboard samt en flip-over på hjul.

Også til virtuelle møder, webinarer og onlinekurser
I lokalet finder du et Logitech konferencesystem, som gør det muligt for dig og andre deltagere at holde møder med jeres kolleger fra hele verden. Det er kompatibelt med Teams, Skype, Zoom og andre markedsledende systemer.

Dagsmøde? – Få hjælp til det praktiske
Skal du holde et dagsmøde kan vi hjælpe med alt det praktiske lige fra indkøb af frisk morgenbrød, frokost, kaffebrygning, opdækning og oprydning. Du skal blot fortælle, hvad du ønsker – så klarer vi det til aftalt tid og pris.

PS:
Hvis KonferenceRummet er optaget på det ønskede tidspunkt, kan du måske bruge et af vores andre mødelokaler: KursusRummet eller idéRummet. Hvis I blot skal være fire personer, kan du overveje DialogRummet.

Da vores produktionsteam skulle afholde seminar, valgte vi at bruge mødefaciliteterne i BusinessHouse. Her havde vi gode rammer og god betjening under hele vores dagsmøde.

Jan Kinov

Fabrikschef, Stryhns A/S

Kan vi hjælpe dig med dit møde?

3 + 5 =

Priser og vilkår for leje af KonferenceRummet

Pris pr. time for leje af KonferenceRummet: 350 kr.

I timeprisen er inkluderet wifi og gratis kaffe, te eller kakao til dig og dine mødedeltagere. Du finder køkkenet lige ved siden af KonferenceRummet.

Vi kan hjælpe dig med alt det praktiske for blot 195 kr. pr. påbegyndt halve time.

Husk at de timer du reserverer, skal indeholde din tid til klargøring og oprydning. Booking kan ske via vores bookingsystem, hvor du gratis kan oprette en adgang og efterfølgende reservere KonferenceRummet. Du er naturligvis også velkommen til at kontakt os på info@businesshouse.dk eller 6061 8910 for at høre om KonferenceRummet er ledigt på dit ønskede tidspunkt.

Særpriser:

  • Dagsmøde (8 timer) med adgang fra 8.00 til 16.00 = 2.000 kr.
  • Halvdagsmøde (4 timer) med adgang fra 8.00 til 12.00 eller fra 12.30 til 16.30 = 1.300 kr.
  • Aftenmøde (5 timer) med adgang fra kl. 17.00 til 22.00 = 1.000 kr. *
  • Weekendmøde med adgang fra fredag kl. 17.00 til søndag kl. 22.00 = 3.500 kr. *

Gratis annullering af din reservation af KonferenceRummet kan ske indtil 14 dage før starttidspunktet via bookingsystemetDu får tilsendt en faktura på mail otte dage før du skal bruge mødelokalet. Betalingen skal ske straks via FI-koden på fakturaen. Mod forudgående aftale kan du også betale med Mobilepay mod et tillægsgebyr på 1% af det fulde beløb incl. moms.

* Du får udleveret en nøgle og kode til alarmsystemet. Nøglen afhentes i dagstimerne efter nærmere aftale, hvor også du får en instruks i alt det praktiske.

Alle priser er i DKK og excl. moms.

Har du nogle særlige ønsker, som vi ikke har beskrevet, så tøv ikke med at kontakte os på info@businesshouse.dk.

Opret en gratis profil og få adgang til vores bookingsystem

Du kan med det samme se ledige tider og booke et af vores mødelokaler i BusinessHouse