Lækkert kontor i Roskilde centrum

Højt til loftet  – og råhvide vægge!
Få fire gode arbejdspladser i dette kontorlokale – og mærk byens puls i dagligdagen!

BOOK FREMVISNING

20 m2

 

4 arbejdspladser

 

8.495 kr. excl. moms

*** PÅ VEJ ***

Dit nye kontor i Roskilde centrum – på 1. sal og med udsyn til Jernbanegade

Når du læser dette, knokler vi med at istandsætte dette kontor på 1. sal.

Når kontoret er færdigt i efteråret 2024, kan du flytte ind i et lækkert kontor med tre meter til loftet, råhvide vægge, nyhøvlet trægulv, nyt vindue og en atmosfære, hvor du kan mærke ejendommens 120 årige historie.

I kontoret kan der nemt være fire arbejdspladser og du kan enten lade os opsætte skriveborde og kontorstole – eller medbringe dine egne.

Kontoret er beliggende i vores ejendom i Jernbanegade 27, hvor der er et køkken med espressokaffemaskine, Quooker, køleskab og opvaskemaskine. I ejendommen er der tre toiletter, som deles med de syv andre lejere. Endeligt er der et printerrum, hvor du og dine kollegaer blive koblet på printeren. I ejendommens kælder er der et mindre arkivrum, hvor det er muligt at leje reoler til opbevaring af mapper og lignende.

Der er få skridt til mødelokaler, podcaststudie, café og andre faciliteter i nabobygningerne. Når frokosten skal nydes, kan du og dine kollegaer nyde den i godt selskab med de andre i BusinessHouse i vores lounge – eller i haven om sommeren.

Der er adgang 24/7/365 med systemnøgle til hoveddøren, nøgle til eget kontor og kode til alarmsystemet.

Book en fremvisning ved at udfylde formularen herunder eller ring på 6061 8910 for en aftale.

PS: Billederne du her på siden er fra “underboen” – et kontor magen til i størrelse – bare i stueplan.

Priser og betingelser for kontorlokale 43

Kan overtages i efteråret 2024

Oprettelse: 1.995 kr.

Husleje: 8.495 kr. pr. måned.

Depositum: 3 måneder.

Opsigelse: 3 måneder.

Alle priser er i DKK og excl. moms.

Fordele ved kontorlokale 43 i BusinessHouse

Stort og nyistandsat kontor.

Adgang 24/7/365.

Flat fee husleje inklusiv strøm, varme & vand.

Daglig rengøring i kontoret.

Attraktive fællesarealer.

Gratis kaffe, the, kakao og frisk økomælk til dig, dine kollegaer og gæster.

Hurtig trådløs og kablet internetforbindelse via fiber (1.000/1.000 mbits).

Print, scan og kopi inkluderet.

Mødefaciliteter inkluderet.

Post og pakkehåndtering.

Frisk luft til frokost – få skridt til spisesteder med take-away.

Hyggelig have, hvor frokosten kan nydes om sommeren.

Mulighed for leje af arkivplads.

Mulighed for leje af privat parkeringsplads. 

Og vigtigst af alt: Et velfungerende kontorfællesskab med en masse gode kollegaer!

Book fremvisning