AdresseService i Roskildes aktive erhvervshus

AdresseService er den perfekte løsning til dig, som driver din virksomhed fra hjemmet og ofte er på farten. Med din virksomheds adresse hos os får du nemlig sendt et signal til dine kunder og samarbejdspartnere om, at du er en del af BusinessHouse og dermed et professionelt erhvervsmiljø.

AdresseService er en perfekt løsning for mig. Jeg arbejder som professionel kursusleverandør ude hos mine kunder i dagligdagen. Af og til benytter jeg mødelokalet i BusinessHouse til mindre kurser.
Jeg er rigtig glad for, at der altid er nogen, der kan tage imod pakkerne til min virksomhed.
Lars RygaardLær Førstehjælp

Få en firmaadresse med masser af fordele

AdresseService giver dig:

  • Rettighed til, at din virksomhed benytter vores adresse i CVR-registeret, til markedsføring på din hjemmeside, tryksager m.v. samt som firmaadresse overfor dine kunder og samarbejdspartnere
  • Daglig postsortering med valgfri mulighed for, at du kan få leveret din post på mail (scannet), eftersendt i ny kuvert eller afhentning
  • Daglig pakkemodtagelse og opbevaring. Vi modtager fra alle kendte transportfirmaer herunder UPS, DHL, GLS, Post Danmark m.v.
  • Rabat på leje af mødelokale og samtalekontor
  • Gratis kaffe eller the i vores café, når du er i BusinessHouse
  • Mulighed for at deltage i sociale arrangementer i BusinessHouse, hvor du kan skabe netværk til de andre virksomheder i huset
  • Mulighed for rabat på binavne eller ekstra firmanavne
  • Markedsføring og link til din virksomheds hjemmeside via vores hjemmeside
  • Mulighed for skilt på vores facade

Priser

Du kan frit vælge, hvordan du vil have AdresseService

E-mail
449 kr.pr. måned
  • Vi åbner din post, scanner den og sender den til dig på mail.
  • Pr. ekspedition: 5 kr. ex moms.
Afhent posten
449 kr.pr. måned
  • Vi sorterer og opbevarer din post i huset, så du kan hente den, når det passer dig.
  • Gratis ekspedition.

Gælder alle valgmuligheder:

For modtagelse af pakker betaler der 5 kr. pr. ekspedition.
Vi kvitterer for modtagelsen og giver dig besked pr. mail om, at vi har modtaget pakken. Pakken opbevares herefter, indtil du afhenter den.

Oprettelse koster 995 kr. ex. moms, hvorefter det koster 449 kr. pr. måned, som opkræves kvartårligt forud.

Når du har AdresseService hos os, kan du leje vores mødelokaler med rabat!

Bestil AdresseService

Udfyld formularen– så vender vi hurtigt tilbage til dig!

Vi sender en kontrakt til dig, som du skal underskrive og returnere til os med kopi af virksomhedens registreringsbevis samt kopi af pas/kørekort og sygesikringsbevis på ejerne i virksomheden.

Hvis din virksomhed er under stiftelse, og du dermed ikke har et CVR-nummer, skal du blot skrive ”Under stiftelse” i feltet CVR. herunder.

Når vi har bekræftet aftalen, vil du få fremsendt en faktura, og når den er betalt, er aftalen gældende.

Ekspeditionstid: op til tre dage.

Firmanavn*:

CVR*:

Navn på firmaejer/-e*:

Nuværende firmaadresse*:

Tlf.*:

E-mail*:

Kontaktpersons navn*:

Kontaktpersons adresse til eftersendelse af post*:

Kontaktpersons e-mail*:

Kontaktpersons tlf.*:

E-mail til fakturering*:

Vælg løsning til håndtering af post*:
Jeg ønsker den eftersendt i ny kuvertJeg ønsker min post scannet og sendt på mailJeg ønsker at få mail om, at jeg kan hente min post i BusinessHouseJeg ønsker at afhente min post i BusinessHouse

Jeg bekræfter, at jeg er indforstået med at sende kopi af pas/kørekort samt sygesikringsbevis på virksomhedens ejere.

Ønsket dato for opstart af aftale*:

Beskriv kort din virksomheds aktiviteter*: